Meli41
Aynılarını ben de yaklaşık 20. Haftadan beri yaşıyorum. Karpal tünel sendromu diyorlar canım. Hamilelikte sık görülüyormuş. Doğumdan sonra geçiyormuş. Uyuşma çok oluyor bende de. Ağrı da oluyor ara sıra, dirseğime kadar ağrıyor bazen. Elimi kapatırken de sıkıntı yaşıyorum geceleri özellikle. Ödem de tetikliyor. Sinir sıkışması gibi bir şey. Doğumdan sonra ödemlerimizden kurtulunca bundan da kurtulacakmışız🤷🏻♀️