Bu haftaya kadar bebeğim hep kasıklarımda asagidaydi hep orada hissettim hareketlerini ama iki gündür hep göbek deligim hizasında yada midemin oralarda hissediyorum ne kadar garip duygu boyle bu durum mutlu da etti beni biraz risk vardı evde yatıyorum dinleniyorum yukarı çıkmış olmasıni iyi birşey olarak değerlendiriyorum inşallah on gün sonra kontrol var güzel haberler alırım inşallah duzelmistir herşey risk yoktur