Melegim34 2 Eylül adet tarihim di ve korunmasız ilişkimiz oldu bugün hem kan hem idrar testi yaptım negatif çıktı pozitife dönme ihtimali var mı kızlar ???
Zeyneptuba Melegim34 baya baya erken yapmışsınız testinizi. Bende erken yapmıştım negatif çıkmıştı. Bi kaç gün sonra pozitif gördüm
Melegim34 Bedriye12 bende öyle düşünüyorum ama ilişki yaşayalı 6 gün oldu acaba hemen bisey de olur mu diye düşünüyorum bimiyorum ya böyle olması üzdü beni
Zeyneptuba Melegim34 bence beklemelisin 1 hafta daha pndan sonra testinde ne çıkarsa doğru çıkar. Hakkında hayırlısı olsun canım inşalalh gebelik vardır