123ozgee 23+3 haftalık hamileyim 3 gündür bebeğin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum hiç yukarıda hissetmiyorum önceki haftalarda yukarıda hissediyordum bu haftalarda normal mi yaşayan var mı 🤷♀️🙄
[silindi] 123ozgee bende 23+4 üm 🥰 ben hiç Bi zaman yukarıda hissetmedim ya kasıklarımda yada böğür desem anlar mısın 😂 hafif böğrüme doğru hissediyorum. Ama genelde kasıkta ve normali bu. Başı göbek deliğinin üzerinde ayakları kasıkta
whitedream 123ozgee 22+4 teyim bebek bazen midemin orda bazen kasıklarda oluyo neresi rahatsa oraya yerleşiyolar galiba 😊
123ozgee [silindi] Ya ben 3 gündür hep kasıklarımda hissediyorum hatta böyle sanki vajinaya baskı yapar gibi bende tedirgin olmuştum normal mi bu haftalarda diye :)) Teşekkür ediyorum bu arada cevapladığınız için 🌸🙏🏻
[silindi] 123ozgee ne demek 🥰 bazen karnıma doğru vuruyo bazen iç tarafa doğru. İç tarafa vurunca vajinada değil de bende popomda Bi hareket hissediyorum bağırsaklarımı tekmeliyo herlde 😂
Aylincoskun 23 haftalığım bende halen bebeği kasıklarımda hissediyorum veya çok az göbek hizamda doktora gittiğimde korktuğumu bile söyledim çok aşağıda hissediyorum diye ama doktor baktı gayet normal dedi kendi kendimi korkutmuşum.
[silindi] 123ozgee şeker yüklemesi yapılıyor diyorlar 24. Haftada o yüzden bende haftaya gidicem bakalm doktor ne diyo