Mrymonek Kizlar önceki kontrolümde oglum baş geliş duruyordu. Ama bugün gittim değişmiş yan duruyor. Bu kadar geç haftada neden değişti acaba böyle olan varmı son anda baş gelisken değişen 😑 yada tekrar baş geliş olur mu normal istiyorum çünkü ilk dogumum
Mrymonek Gul-42 bende artık dönmez değişmez diye düşünüyordum doğum pozisyonunu almıştı çünkü 😑 böyle olupta tekrar doğum pozisyonuna donen varmi kizlar