kedivebebekannesi5555 Kızlar 14 haftalık hamileyim, bu hafta full baş ağrısı çektim. Normalde pek baş ağrısı yaşamam. Gebelikten dolayı olduğunu düşünüyorum. Alabileceğim bir ilaç veya bir çözüm varmı ?
Bsradnz18 kedivebebekannesi5555 parol alabilirsin bende migren var migren taşı aldım anlıma sürüp uzanıyorum kesin sonuç yarım saate geçiyo ağrım
Mercomom kedivebebekannesi5555 başlarda bende de oldu. Hatta baş ağrısı boyun ağrısı ile birleşip gözümü karartıyordu. Şimdi de nefes darlığı yaşıyorum şaka gibi. Doktorlar parole izin veriyor. Plesentaya zararı olmadığı söyleniyor. Sen hekimine sor ve akşam bir tane parol iç. Bir de bol su. Bir de zencefilli çay ya da ıhlamur yap koklaya koklaya iç. Şifa olsun 🌸
bahtnurr1 kedivebebekannesi5555 kan basıncı arttığından normal ama eziyet etme kendine ilaç iç , doktorum bana öyle demişti
Nilufar_1996 kedivebebekannesi5555 Ben az önce parol içtim henüz geçmedi gözüme vuruyor ağrısı 🤦🏻♀️ kan basıncı artmasından ve hormonlardan oluyormuş baş ağrısı mahvetti valla her gün ağrıyor.
Ikranurunannesi41 kedivebebekannesi5555 ayy canm ya bende çok çektim baş ağrısı normalde ağrıdığından daha çok ağrıyordu ilaç içmeden geçmesini çok bekliyordum hatta bazen uyumak iyi gelir diye zorluyordum kendimi 🥺duş al birde havluyu ıslat tepene koy buzda olur bana iyi geliyordu
Anne_N Şu an aynı dertle boğuşuyorum. Boynum ve başımın arkası ile tepesi ağrıyor. 9. Haftadayım. Tansiyon ölçtüm normaldi. Ne oluyor anlamıyorum
Melek3 kedivebebekannesi5555 ben de çok fazla ağrı cektm ama hiç ilaç kullanma taraftarı olmadm bebeğe geçecek etkilicek diye
ecemsmom kedivebebekannesi5555 karanlık sessiz bir odada istirahat et parol da içebilirsin bana Türk kahvesi iyi geliyor mesela onu içiyorum ağrıyınca