Fatmanurozen arkadaşlar 4 gün once testim pozitif çıktı. son ayında ben gibi yakalanan var mı ne yapmam gerekiyor??
SedaYldz Çok geçmiş olsun :( aşı olmuş muydunuz ? Belirtiler nedir? size udi hindi yağı tavsiye ederim korona iken cok işe yarıyor bir de oksimetre alın oksijen seviyenizi ölçmek için..))
Fatmanurozen SedaYldz cok tesekkur ederiiim🙏🏼 aşı olmamıştım. halsizlik vucutta agri burun tikanikligi yasadim daha sonrada koku tat gittii.