Merveennur Kızlar 4 gibi nişanım geldi acile geldim hemeen 2 kere nst ye bağladılar serum verdiler sancılarım yüksek çıktı şimdi geri gönderdiler gece 11 de tekrar gel bundan sonra açılmanı kontrol edicez dedii açılmayı hızlandırmak için napabiliriim tavsiyesi olan var mı dua edin kolay bir doğum olsuun çok korkuyorum 😢🤲
Masal53 Merveennur sancın geldikçe çömel kalk duşa gir sıcak suyla karnını kasıklarını belini göğüslerine masaj yap doğum günümde ebem bunları önermişti vede sürekli hareket halinde olmakta doğum kolaylaştırır
Merveennur Masal53 adım atamıyorum şuan sancı girince zaten hastaydım tam doğuma denk geldi allahım yardım etsin inşallaahh 🤲
Merveennur Çok teşekkür ederiim dualarınıza talibiim 11 de tekrar gel sancın yüksek açılmanı takip edicez dediler daha 1 cm 🤦♀️
Nrokc Merveennur inşaAllah mucize gibi bi açılma ve doğumun olur 🤲🏻 Bize de dua et 40 olduk bekliyoruz 😊 Hayırlı kolay mis gibi bi doğumunuz olsun
Merveennur Nrokc allahım herkesii bir avazda kurtarsın sizi de inşallaah 🤲 ben kurtuldum şükür rabbime meleğim yanımda uyuyor şuan en kısa zamanda doğum hikayemi yazıcam 😊😍
Eman Merveennur Allah bir avazda kurtulmayı nasip etsin inşhallah sağ Salim kuçagına vermeyi nasip etsin
Merveennur Sinem12345 evdeyken çok şiddetliydi dakika tuttum 3 dk da bir falandıı hastaneye gidene kadar 2 dk da bir e düştü canım ama akşam 9 da başlayan 2 dk ya düşen sancıyı ben çok şiddetli görmüştüm ama 10 11 gibi iyice deliye dönücek kadar arttı yavaş yavaş çoğalıyor yani sancının derecesi