2′li test sonucumdan sonra 3′lü test sonucumda sınırda değer çıktı doktor sonucun ne iyi çıkmış diyebilirim nede kötü dedi amniyosentez testi yapalım dedi bende olurda kötü bi sonuç gelse müdehale edilebilecek mi dedim hayır dedi sadece aldırmak veya doğurmak mı istiyorsun diye sorabiliriz dedi bende sonuç ne olayda kararım değişmeyecek bunun için bu testi yapmama kararı aldım ama sabahtan beridir kendime gelemiyorum detaylı ultrasona gircem 3 hafta sonra detaylıda herşey belli olur mu benim gibi olan bu tür şeyler yaşayanlar sizler neler yaşadınız?