33+5 kasım başı gibi doğum görünüyor. Bebeğim tersti daha kontrole gitmedik ama sanırım doğum pozisyonunu aldı inanılmaz baskı var sancılarım var bacaklarım uyuşuyor 🤰🏻 Sanırım benim kız erken gelecek 😂 dönmesi için çok dua ettim de böyle zor olacağını bilmiyordum