mom130 canm lh hormonun çok yüksek çıkmış normlde 12nin üzeri olmaması gerekiyor seninki 27 çıkmış ben diğer arkadaşların düşündüğü gibi hamile olduğunu zannetmiyorm çünkü lh hormonun yüksek yumurtam gelişiyor ama catlamiyor.tsh yüksek troid bezlerin yavaş çalışıyor prolaktin de yüksek onun yüksekliği de malesef hamile kalmaya engel troid ilacı prolaktin içinde ilaç verir lh hormonu nasıl düşüyor onu bilmiyorm bnm bildiklerim bu kadar geçmiş olsun umarım en kısa zamanda bebek haberini alırsın 🧚