Melikeince Kyatugce benm doktorum Bi ay ara vermem gerektiğini daha sonra istediğim zaman deneyebilecwğimi söylemişti. Bende bi ay sonra denedim 4 aylık hamileyim şuan😇
Kyatugce Melikeince daha yenı gecırdım bu ay kımyasal gebelık betamın düşmesini beklıyorum en son 265 di ve ıkı günde bır ya kanama oluyor ya olmuyor bende tekrar hamılelık düşünüyorum doktorda korunma dedı ama betam nasıl düşücek bılmıyorum 😥
Melikeince Kyatugce bana doktorum o şekilde demedi yani normal adet gibi düşük yaptım ben bir dahaki adetim kadar korundum sonra hamile kaldım