Merhaba kızlar . Geçen hafta kan değerlerimin yüksek çıkmasıyla başka hastaneye gönderildim . Tekrar kan aldılar değerim düşük çıktı. Çocuk gelişiminde gerilime sebep oluyormus . İOM diye bi ilaç verdiler daha doğrusu vitamin tarzı . Aynı durumu yaşayan varsa yorum yapabilir mi 😔 içim hiç rahat değil 😔