Ebrar61_ sezeryan sonrasi normal dogum olarak bu hastanenin iyi bir hastane oldugunu duydum dr. aylin hanimda cok iyiymis giden var mi memnun kaldiniz mi fiyatlar nedir ?
Syma06 Ebrar61_ Dr. Aylin Anıl Arslan ise iyi bi doktor. Bildiğim kadarıyla koru ile anlaşmalı çalışıyor kendisinin hastane yakınlarında özel muayenesi var en son hatırladığım kadarıyla bi yakınıma sormuştum fiyatı nedir diye 450₺ dedi