Kızlar ; 37+3 üz oğlumla ıkı gundur kasıklarım aşırı agrıyor sankı adet olacakmışım gıbı oluyor sızınde son gunlerınız de Böyle oluyor muydu bebeğim zaten doğum kanalında şuan ama aşırı sancım olmadığı zaman hastaneye gıtmek de ıstemıyorum açıkcası acaba doğumun belirtisi mi bu 😌😍