Deniz59 32′den beri bebek doğum kanalında olduğu için inanılmaz bir baskı, çat ağrısı yaşıyorum, daha öncekinden biliyorum normal ama bunda biraz erken oldu, ne yazık ki doğumdan sonra rahim kendini topladığı için de bu ağrılar bir süre oluyor, mide yanması oluyor, bebek saçlanıyor, rahime baskı yapıyor vs.bir çok sebep var, geceleri daha zor geçiyor, oyy annelik çok zor ama çok güzel sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤗🤲