gokcekocyigit07 Meryemcelikaliyeva doktora gittin mi ? Benimde 20 hafta boyunca hep oldu kese dışı kanama alanı olduğu için, ihmal etme git mutlaka, geçmiş olsun, sağlıkla kavuşalım hepimiz yavrularımıza.
Meryemcelikaliyeva Aminn inşallah evet direk gittim görünce panik oldum bebegin eşiyinde kanama var çok şükür kendisinde yok ama kanamam kırmızı oldu o yüzden düşük riski ola bilir dediler Allahım kucağımıza zamanında sağ salim almayı nasib etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
gokcekocyigit07 Meryemcelikaliyeva ben aylarca yoğun kanamadan yattım, serumlar, iğne, ilaç neler kullandım şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı fa geçti stres yapma, sadece dinlen, ilaçlarını, kontrollerini ihmal etme, iyi düşün iyi olsun 🤗🤲
ctndg Benim oldu merak etme doktor ciddi bişey yok dediyse yoktur.dinlen kalkma ilaçlarını aksatma geçecektir.gecmis olsun sağlıkla gelsin.
gokcekocyigit07 Meryemcelikaliyeva teşekkür, ederim dualarım hepimizle, sen iyi ol ki bebeğinde iyi olsun, dikkat et kendine arkadaşım