Kızlar merhaba 8. Haftamdayım ve sürekli kötü koku alıyorum covid atlatmıştım tat koku gitmişti çok iyi alamıyorum kokuları hala ama hamilelikte yemeklerden herşeyden kötü koku almaya başladım bişe yiyemiyorum bu yüzden süt ve süt ürünlerinden tiksindim sürekli bi tiksinti hissediyorum daha hiç kusmadım ama baş ağrım da var acaba bunları yaşayan oldu mu beni çok zorluyor