Gizemin-minnakI yani iyi ama normal dogum yanlisi isen, ben ordan bi puan kirdim acikcasi.. sezeryan istiyordum ama normal istesem sanirim degistirebilirdim cunku bana normal ol falan dedi ama canin tatliysa 5 cm den sonra acilman olmadiginda sezeryana donelim diceksen hic bulasma normale falan dedi :) cok sasirdim duyunca tabi, can havliyle kim demiyordur ki? Hem doktorum olarak oyle bir cumle kurarsan beni normal icin yonlendirmis olmuyor aksine cesaretimi kirmis oluyorsun..
Doktorlar ileriki haftalara kadar dogum hakkinda hic konusmuyorlar sonra biranda dogum mevsuzu konusulmaya basliyor ama bence en basindan itibaren ara ara motivasyon konusmalari yapmak gebeyi normale cesaretlendirip kendine guvenmesini saglamak gerekiyor.