36+2 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ilki sezeryandı bunu SSVD için bekliyorum şunu merak ediyorum doğum sancısı nasıl bişey yani gelince anlarsın düzenli gelcek zaten diceksiniz ama ben yani neye benziyor adet sancısı gibi mi yada karın ağrısı gibimi merak ediyorum bebek bir yere toplanıyor seni nefessiz bırakıyor ter basıyor bumu doğum sancısı dediğiniz düzenli geliyor dediğiniz bu durum mu tecrübeli ablalarımızda buna cevap bekliyorum 🙏