Bende yarın kırk haftalık oluyorum canım doktorum yatış verdi yarın doğumu başlatacak , kakasını yapabilir riski var dedi bunu göze almamayı tercih ettik doktorumun önerisi ile , suni veya kendi sancın bir şekilde olacak bence de göze alma derim biz alamadık , hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🙏