Kızlar , açlık tokluk değerlerini kontrol ettir normal değilse yaptır tavsiyesinde bulunmuştunuz , evde şeker ölçüm cihazı ile ölçtük açken 68 tokken 96 çıktı , doktorum değerler normal ama şeker yükleme testinin yerini tutmaz dedi , farklı neye bakılıyor ki bu testte ,doktorumun bu kadar ısrarcı olmasını anlayamadım