Yarın tam 40 haftalık oluyorum sancılarım yok doktor kontrolüm vardı bugün , 1 cm açıklık oluşmuş rahimde yumuşama da var kemik yapında uygun yarın başlatalım doğumu dedi doktorum .. hem heyecan hem korku var ilaç uygulanacak suni sancı verilecek ve bir sorun çıkmazsa inşallah normal doğum ile doğum yapacağım .. doktor kırk hafta sonrasını riskli bulduğu için doğumu başlatacağım dedi bebekler kaka yapıp yiyebiliyormuş bundan dolayı risk görüyor doktorum .. bende beklemeyelim o zaman dedim ama kendi sancılarım gelmediği içinde biraz üzgünüm keşke kendi sancılarım gelseydi :( ama hayırlısı olsun herşeyin Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sizde dua edin lütfen ☺️🙏🤷🏼♀️ Karışık mı yazdım bilmiyorum baya stresliyim 😰😂