Emineyavuz_53 Normalde çayı çok severim ilk 3 ay nefret etmisim kokusundan heleki türk kahvesi kokusuna dayanamıyordum bu aralar o kadra çok aseriyorum ki 30. Haftada çay krizlerindeyim
Pelinssoglu Emineyavuz_53 bende sizin gibiyim 28 haftaya girdik 1 demlik çayı içerim şu an niye böyle olduk biz normalde hiiiç aramam çayı 😅
yigitegenin_annesi Emineyavuz_53 ben ilk 3 ay çay çok içtim çok istedim normalde sevmezdim 3 ay bitti tiksindim 3 ay oldu çayı bırakali apzımı sürmedim özledim ama tiksiniyorum ☹️
esmerrmm Emineyavuz_53 ayni sekilde bende cay kahve . Yasak seyler tayli geliyor insana 🤣 ama cok fazla içme kansizlik yapiyor ben cayi en fazla 1 bardak ve cok acik iciyorum cunku kan degerim cok düşük biyle seyler daha cok dusuruyor 😬