Ben 17 haftalık hamileyken 2 hafta üst üste gittim doktor bacakları kapalı göremiyorum dedi aynı gün perinatoloji ye gönderdi bacaklari kapalı denildiği halde doktor bana kız dedi sizce geçiştirmek için mi yaptı çünkü cinsiyetini çok çabuk söyledi anlamadm