Ptrck1221 Kızlar 8. Haftamdayım kronik idrar enfeksiyonum Var doktor infex hap ve monurol şase yaZmıs çok tedirgin oldum kullanmak durumundayım biliyorum ama bebeğime bisey olsun istemiyorum çok tedirginim bu durumu yaşayan var mı aranızda