Arkadaşlar merhaba 38+0 haftamdayım. Bebeğim 6 hafta öncesinden beri baş aşağı pozisyondaydi ve bugün haftalık kontrol için gittiğimizde doktor bebeğin ters döndüğünü kafasının midemin hemen sol tarafında olduğunu ayaklarının alt kısma denk geldiğini söyledi. Kilosu 3500 grammis. Hersey yolunda herhangi bir problemin yok fakat doğum kanalına yerleşmemiş dedi. Tekrar döner mi yoksa büyümesi devam ettiğinden bu şekilde ters mi kalır. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba sezeryan istemiyorum normalde ama böyle olursa sezeryan mi olur biraz endiselendim açıkçası ve moralim bozuldu. Neler yapabilirim?