Kizannesi92 30 hafta 3 günlük hamileyim. Bebek doğum pozisyonu almış dedi doktor bu normal mi bana çok erken geldi var mı hanımlar bu durumu yaşayan
Deniz59 Kizannesi92 kafasının aşagıda olması normal kaç kere pozisyon değiştiriyorlar doğum kanalında değil sadece o pozisyonda daha çok pozisyon değiştirecek
Aysel0707 Kizannesi92 benımde 34 yanı dıyorkı donebılıyor bebek yanı bası asagıda degıl 😂benımkı once soldaydı suan sagda yanı doğum oldugu zaman asagıya gelecek
secoz Kizannesi92 benim ki hep kafası aşağıdaydı doktorum hep kafası aşağı da normal doğum pozisyonu diyor her kontrol de ☺️ Normaldir
Kizannesi92 Zeyyyn Kanala girince doğum yakın demek oluyor o zaman çünkü bir haftadır baskı hissediyordum demek ki kafası aşağı da olduğu için sanırım biz kanalda değiliz 🙂
Neclam321 Zeyyyn Kanala girdiğini ultrason dan mı anlıyor doktor yoksa vajinal ultrason ile mi. Bende 35+5 olduk ilk gebelik bir kaç gündür aşağıda baskı var 30 haftamda baş aşağa dönmüştü
Kizannesi92 Aysel0707 Bas aşağı duruyor dedi buda doğum pozisyonu dedi bende anlamadım yani daha küçük demek ki şansa mi diyorum öyle denk geldi kontrolde
Kizannesi92 secoz teşekkür ederim herkeste öyleyse evet normaldir bana ilk defa denildi merak ettim bende 🙂
Kizannesi92 Meless Sizinki baya baya erken Baskı yapmıyor mu iş yaparken ben cam falan sildigim zaman son bir haftadır baskı oluyor çünkü ama donuyordur illaki daha iki ay var doğuma hep öyle beklemezler heralde 😁
Esenburhan123 Kizannesi92 35 haftalığım sadece pozisyon olarak bası asagıda daha onun kanala inmesi var açılma olması var korkulacak bir durum yok
Kizannesi92 Esenburhan123 Korku değil de yine erken gibi geldi bizim kız aceleci mi acaba diye düşündüm bir an çok sagolun
Kizannesi92 Dilekcnkn erkenci galiba bebekler başı da mı dönmüyor acaba 🙂 bizimki de baş aşağı şimdi oysa karnım kocaman doğuma kadf istediği gibi takılabilir içerde
Meless Kizannesi92 ilk çok zorlandım sonra magnezyumla hafiflettik ağrısını şimdi 38.haftamdayım kıçımı kaldıramıyorum aşağıya olan ağırlıktan😂
NeeSalman Kizannesi92 canım benim 18. Haftadan beri öyle. Bir sıkıntı olmaz senin için. İyice aşağı yani kanala girerse sadece hareketlerini kısıtlar o kadar.
Kizannesi92 NeeSalman hayır çok da rahat ev işlerimi yapıyorum sanki dogurcam da ev hep tertemiz olsun gibisinden 😂 bence dursun içerde uslu uslu hareketlerim daha ne kadar kisitlanabilir 🤪 ağrılarım hep vardı alıştım onlara da
Kizannesi92 Meless Yaaa bende diyorum son ay cam kapı girerim yine 😂 annem de diyor cam silme kapı silme ev süpürme yat iş yaparken evde dogurcan hastaneye de yetisemicen diyo
Zeyyyn Neclam321 ultrasondan belli oluyor canım ben pek anlamadım kontrole gittimde kanala girdi dedi doktor o günden beri ağrım oluyor
Neclam321 Zeyyyn Ayın 27 sin de kontrolümüz bklm bnm ağrı deilde baskı var yataktan kalkınca dha çok baskı oluyor
Kizannesi92 Zeyyyn 36 haftaymis buldum 🙈 ama siz vaktinizi hemen hemen doldurmussunuz keşke bizde o haftalara isinlansak hemen 🤣 kilosu ne kadar acaba