Aysenturnaaa Cuma günü covid 2. Doz aşımı vuruldum CMT ve pazar çok halsizdim bugünde İshalim başına böyle birşey gelen oldu mu acaba asi mi etkiledi yoksa şuan ishal salgını var ona mı yakalandım bilmiyorum ne yapmam gerek önerisi olan var mı çok kötüyüm😔
DEFNE27 Aysenturnaaa cnm kuru kahvenin üstüne limon sık ye bende 33.haftamdym 30 dan tut 32 ye kadar ihsal sorunu çektim burda bir bayan kahve ve limon önerdi yaptm çok faydasını gördüm 3 gün üst üste günde 1 defa ye ihsali kesiyor cnm