Merhaba :) Ben suan tam 12 haftalik hamileyim.
Bir kac hafta önce saglik ocagi aramisti… hem kontrole Gel dedi hem 5. ayda tetanoz asisi yapariz dedi.
bu asi zorunlumu acaba? En son 2012 de Almanyada olmusum asi pasaportuma baktim.
Koc üniversitesi hastanesine gidiyorum istanbulda tüm kontrollere yinede saglik ocaginda bir kere veya düzenli muayene olmam sart mi?
Bir yildir evleneli istanbulda yasiyorum ve ilk gebeligim, Hic tecrübem yok.
selamlar ☺️