0223 7 haftalıgım doktor ultrasondan goremedi vajinal bakıp embriyoyu gördü ama gelişimi durmuş saglıksız gibi görünüyor dedi sizce yanılma payı varmı 😖haftaya tekrar çagırdı
teletabi 0223 yanılma payı olabilir kuzum. Hiç canını sıkma haftaya tekrar git yine aynı şeyi derse eğer bir doktor görüşü daha alırsın
Nihanus 0223 öyle bile olsa canınızı sıkmayın çünkü sağlıksız gebeliklerde yaşanır gelişimin durması ve düşük. Doğal seleksiyon bu aslında kötü bir şey değil yani. Ardından tekrar sağlıklı bir hamilelik yaşarsınız inşallah hiç üzülmeyin gerçekten
zehranurr Nebyaa bende de bakıldı. Bebeği karından göremeyince alttan bakılabiliyor, kist vs var mi gebeliğin başında öğrenmek içinde bakılabiliyor, rahim uzunluğu içinde bakıyorlar. Bir sürü sebep olabilir yani
teletabi 0223 bozma moralini canım benim. Belkide bu hayırlısıdır. Arkasından sağlıklı bir gebelik olacaktır hayırlısıyla ama umudunu yitirme. Haftaya kadar bekle. Dediğim gibi baktın yine aynı şeyi söylüyor başka bir doktora daha görün her zaman ikinci görüş almak iyidir