Preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi oluyor malesef. Bende de 30. Haftadan sonra çıkmıştı. 34+2 de acil sezaryen oldum. Çok şükür iyiyiz. Dikkat edin. Doktorunuz takip eder. Tansiyonunuzu da takip edebilirsiniz. Genelde onda da sıkıntı oluyor çünkü. Sağlıklı ve hayırlı bir doğum dilerim.