Zynppppp Yarın doğuma girecem. Spinal yada Epudural sezeryan hakkım var. Tecrübesi olan yazabilir mi?
Prettywoman91 Zynppppp https://gebelik.org/tr/dogum-ve-sonrasi-sezaryen-ile-dogum-sezaryen-dogumda-epidural-mi-spinal-anestezi-mi-daha-iyidir.html
ogrencianne35 Zynppppp benim gittiğim dr normal doğum da epidural öneriyor. zaten spinal sezeryan da belden aşağısı uyuşuyor ve 5 6 saat birşey hissetmiyorsunuz sonrasın da da özel hastanedeyseniz eğer istediginiz zaman 2 3 saatte bi ağrı kesici yapılıyor zaten.