Arkadaşlar merhaba size bir şey danışmak istiyorum şuan 20 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini pıt pıt ara sıra hissediyordum eminim bebek hareketi olduğuna yani fakat bu hafta hiç hissetmedim siz 20. haftalarınızda bebek hareketini düzenli bir şekilde hissediyor musunuz? çok korkuyorum😪