Fatmaens34 o dönemde algıda seçicilik oluyor insan kıpırtıyı bile bebek gibi değerlendiriyor onunla alakalı bir durum ben ilk gebeliğimde çocuğun tekmesini hissedene kadar tüm karnımda olanları bebek gibi değerlendiriyordum ikinci gebeliğimde daha deneyimli olduğum için ayrımını yaptım ama yapılamayadabilir 20. Haftada bile 500 gram ancak olan bebeği hissedebiliyor insan daha 200gr bişeyin hissedileceğini düşünmüyorum 😌