Ekizkuyu Cananslife bana da doktor 20 ekimden sonra bekleriz dedi rabbim hepimizi sağlıcakla evlatlarımıza kavuştursun🤰🏼🥳
Edaa0707 Nebyaa Gittim ama daha erken kalp atışı için dediler 6. Haftada duyuluyormuş sabırsızlıkla bekliyorum gün geçmiyor sanki 😂
Svdaaaaa Merve1511_ şafak yok😌 aştık şafağı ,🥰 40+4 ve hâlâ oğlum gelecek bilmiyor. Cuma gününe kadar normal doğum olarak doğdu doğdu doğmadı sezeryan mecburen 😔