Amcamın oğlunda da vardı bu durum sağlık açısından sorun teşkil etmediğinden müdahale edilmedi. Kendisi şu an 35 yaşında ve herhangi bir sorun yok. Genetik diye biliyorum hatta büyük büyük dedelerimizin birisinin lakabının 6 parmak Süleyman olduğunu söylerlerdi kuzenimden de görünce neden o ismi taktıklarını anlamıştık.