Kızlar ben yüksek riskli gebelik geçiriyorum bu yüzdende sık sık doktor kontrolum oluyor faha önce 15+3 te kesin %100 erkek dendi ve daha öncede 2 doktor erkek demişti , bugun kanamam olunca radyolojideki doktor baktı (detaylı ultrasyonuda o yapıyor burada ) ilk çocuğun ne dedi erkek dedim buda kız hayırlı olsun dedi şaştım kaldım 🤭 Çok heves etmekte istemiyorum belki şaşırmıştır diye ama sonuçta dahada büyüdü daha net görürdü erkek organını başına gelen var mı?