defneveannesiii Şuan 13+5 haftalığım. Dr prilam kullanıyorum yatmadan önce. Dün gece içmeyi unuttum. 1 saat önce midem bulanmaya başladı ve içtim. Hala bulantım geçmedi. Bir tane daha içmeli miyim
ozlmcnkse defneveannesiii bende Hamilelegimin ilk 4 ayında mide bulantısı çektim. Prilam kullandım ama kesmedi doktorum zofer ile devam etti onunla biraz daha rahatlamistim. Doktorunla görüşüp değiştir istersen canım
Berrinkisa33 Ben günde 9 kere kustugumı bılırım. Artık kan kusuyordum. Prilamı doktorum sen 4 tane iç dedi. İçtiğim halde yınede kusuyorum fayda etmıyor malesef