Esraegdi Kızlar 5 gündür sancı çekiyorum devlet hastanesinin söylemi bu gün doğmam lazım özelin demesi 4 günüm daha var ama 5 gündür bezlerim simsiyah oluyor bu gün hafif kırmızı lekelerde vardı. Benim gibi olan varmi acaba.
gurbetcianne97 Esraegdi yani bir bilgim yok da 5 gün çekmek yerine bi hastaneye görünseydiniz keşke. Bence beklemeden gitmelisin…