Cansusuem her bünye farklıdır canım ama bebek gelirse de artık erken Doğum eşiğini geçmiş üzülme.
Benim 4 cm açılmam varken aynı böyle düzenli ve çok yüksek sancı çıkmıştı hissetmiyordum.
Ama benim 40 haftam bittiği için artık önemsemedim, sırf bebek gelsin diye ertesi gün bütün evi komple temizledim perdeleri çıkardım yıkadım astım ve koca göbeğimle merdivene çıkıp indim düşün 🤭işleri bitirip kızımı kucağımda uyuturken azıcık suyum geldi, 18 saat kendi sancımı beklediler, gelmeyince doğumu ebeler başlattı.