Nermin_nur1  selam kızlar ilk defa fotoğraf ekledim ama oldu mu bilmiyorum . Üstteki iki test ovulasyon testi beyaz olan gebelik testi çok silik çıktı buna benzer olan varmıydı gebelik ve ovulasyon testi
Minik_mucizem2 Minik_mucizem2 Nermin_nur1 tamam açıldı. Çok hayali gibi görünen silik çizgi var . Çok yeni insaAllah hamilesinizdir. Isterseniz kan verin yada testi tekrarlayin
Nermin_nur1 annesinin_beybisi ay inşLLAH . 2 kere düşük yaptım kürtaj oldum umarım allahım bana üçüncü kez verir ❤️
papatya56 Cok silik gördüm kan ver canım inşallah Sağlıkla kucağına alırsın bende iki kere düşük yaptım yenı hamıleyim yarın keseyi gormeye gıtcem bende keseyi gorürüm İnşallah
Belizmoms Nermin_nur1 gebelik testini ne zaman yaptınız acaba çok sararmış sanki hayali bir çizgi var ama kuruma çizgiside olabilir adetiniz geçtiyse kan verin kesin sonuç çıkar
Nermin_nur1 Belizmoms öğlen yaptım ilk yaptığımda gözle çok az gördüm çizgiyi daha sonra biraz zaman geçince bu şekilde oldu
Nermin_nur1 Bfduam 4 gün var canım çok heyecanlıyım allahım 3.kez yaşatacak inşAllah ikisi düşük oldu 😓