Sağlık ocağında çalışıyorum. Çoğu hastane gebelik sonlandırmadığı için doğum yapanların bir kısmını göremiyoruz. O yüzden aranmayı beklemeden gitmeniz gerekli. Bebeğin 2. Topuk kanı için; hastaneden verdikleri aşı kartı ve bebekle birlikte gitmeniz gerekiyor. Fazla geç kalmayın.