Cici Hanımlar nasıl geçecek bunllaaaaaarr 😞😞
38+3 deyim karnımdaki kasılmalar sertleşmeler canımı çok yakıyor 😞 cuma günü gittiğimde bebek kanala girmemişti bebeğin ayaklarını resmen iki göğüsümün arasında hissediyorum nefes almakta çok zorlanıyorum ne zaman kanala iner sizce ? Artık dayanılmaz oldu 😞 doktorum normali bekletiyor ama dayanamıyorum beni sezaryen yapın diyesim var patlayacak balon gibiyim 😞😞 Aay dert postu gibi oldu ama napayım sizde durumlar nedir ?