[silindi] Kizlar 22+2 gebeyim cok nefes darligi cekiyorum akil verin napiyim ne olur agliycak dereceye geliyorum
Fk_noire [silindi] bebek alt tarafta diyaframa baskı yapıyor ondan dolayı oluyor sanırım,göğüs nefesi almaya çalışın hamilelikte nefes egzersizlerine bakın…
Gizemin-minnakI @[silindi] bende 20. Haftadayım bende de oluyor . Ama benim burnum tıkalı . Gece uyurken nefes alamıyorum . Doktorum okyanus suyu kullan dedi . Biraz nezle gibiydim de