aybkbhr 35 haftalık oldukk biz 37. Haftada çatı muayenesi yapalım dedi doktor bu zamana kadar hiç yapılmadı ilk gebeliğim tabi kafada binbir soru😂 sizce zararı varmıdır doğumu belirlemek için mi yapılıyor anneler fikirlerinizi almak istiyorum ❤️
prensesannesiiiiii aybkbhr bir zararı yok olsa doktorlar yapmaz zaten 😀şimdi ben daha 21 haftalık hamileyim ilk hamileliğim bu ama geçen gün altan muayene oldum kanama dolayısıyla ve erken doğum riskin var dedi anlattıkları kadar zor değil kendini kasmaz rahat bırakırsan hissetmiyorsun bile ben Allah nasip ederse çatı muayenesine artık gözüm kapalı giderim çünkü anlattıkları zorlukta değil
minikprensimmmm1234 aybkbhr Canım bugün bende oldum 37 haftalığım çatın dar mı diye bakıyorlar hiç öyle korkuttukları gibi geçmedi sadece sancım vardı muaneden sonra yine aynı sancım devam etti
Kayla prensesannesiiiiii gözünüzü korkutmak istemem ama o olduğunuz muayeneyle çatı muayenesi aynı değil 🙈 ben de sorunlu bi gebelik geçirdim, alttan muayene oldum ama geçrn hafta ilk kez çatı muayenesi oldum. Doktor bu muayeneyi iki parmağıyla yapıyor. Ulturason probuyla değil. Herkes aynı hissi duymuyo ama benim canım biraz acımıştı. 🤭
leyliss_ Bana 37 haftada 3 kere yapildi, hic bir sekilde ne aci hissetim ne de baska birsey, rahat olmak onemli
prensesannesiiiiii Kayla canım benide elle muayene eti diğer aletle değil o aletle 4 defa altan muayene oldum o ne ki afedersin ilişkiye girdiğin gibi bişey ama beni elle muayene etti 🤮🤮🥺