Herkese merhaba ben 18+3 günlük gebeyim bugun tetanoz aşısı vuruldum ama ben Nisan ayında da aşı olmuştum tam 6 ay olmadan tekrar aşı yaptılar sizce bu Bi sorun yaratır mı ebeme de söyledim kendisi aile hekimiyle de görüştü ama bilemedim size de Bi soruyum eger yapılabilecek bişey varsa yapıyım inşallah Bi sorun olmaz