Kafam o kadar karmakarışık ki. Eyüp hoca ben bisey çıkacağını sanmıyorum dedi. Genelde oluyo bu dedi.kendi doktorum yaptır diyo. Down sendromu taramalarda düşük çıkmıştı ama bu boşluk sadece bı tık riski yukseltiyo dedi. Allah’tan gelene yapicak bişey yok, ama insan bı şok oluyo.