Cansusuem Kızlar şu an nstye bağlıyım. Ekranda sancıyı gösteren yer 7-8-10 arasındaydı birden 90a kadar yükseldi. Sancım mı var demek bu. Doktorun yanına girene kadar ölcem meraktan
Cansusuem YuvarlanamayanPandaa Yaaa 1 kere oldu daha ilk defa panik oldum ben de hiçbir şey hissetmiyorum ama. 36+5teyim korkuyorum da
Erva111 Panik olmanıza gerek yok ben de 35 haftalığım geçen hafta birkaç kez 90 ı gördüm ama düzensizdi. Doktorum normal olduğunu söyledi, dinlenmemi tavsiye edip eve gönderdi
Cansusuem Erva111 Öyle mii içim rahatladı. Odada eşimle ikimiziz şu an bilgi alamıyoruz da birden panik oldum