Canannaydinn Merhaba sami ulus bestepe hastanesine giden var mi yogunluk açisindan nasil. 2 yil once kontrollerime ve dogumumu orda yapmistim cok memenun kalmistim suanki durumunu bilmiyorum giden arkadaslar yardimci olabilir mi?